-
1. Data: 2006-02-27 19:13:51
Temat: Kraków, Specjalista ds. badań / analityk w dziale marketingu: nr ref. 040
Od: "INTERIA.PL S.A." <k...@f...interia.pl>
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację
badań marketingowych, nadzór nad projektami badawczymi, pozyskiwanie
informacji marketingowych oraz raportowanie wyników badań.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (marketing, badania
rynku, itp.)
- wiedza (najlepiej poparta praktycznym doświadczeniem) z zakresu
projektowania i realizacji badań marketingowych / rynkowych
- praktyczna znajomość metod statystyki
- umiejętność posługiwania się programami do statystycznej obróbki
danych (Statistica, SPSS, itp.)
- umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków
- umiejętność analizowania danych, tworzenia raportów z badań i
prezentacji wyników
- biegła użytkowa znajomość pakietu MS Office (Word, Excell,
PowerPoint) i sieci Internet
- dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy
Pożądane jest też doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w
pracy w instytucie badawczym. Dodatkowym atutem będą: znajomość
metodyki badań mediów (ze szczególnym uwzględnieniem Internetu) oraz
udokumentowane osiągnięcia w samodzielnym prowadzeniu badań rynku.
Forma zatrudnienia: do uzgodnienia
Zainteresowane, spełniające wymagania osoby, prosimy o przesłanie CV
(wraz ze zdjęciem) oraz listu motywacyjnego z numerem referencyjnym na
adres: INTERIA.PL S.A., os. Teatralne 9a, 31-946 Kraków lub e-mailem:
k...@f...interia.pl
Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach klauzuli: "Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133,
poz. 883)".
Jednocześnie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy a
kontaktować będziemy się tylko z wybranymi osobami.