PracaGrupypl.praca.szukanaKraków, Śląsk - PHP, MySQL, HTML, DHTML.

  • 1. Data: 2002-07-17 16:30:24
    Temat: Kraków, Śląsk - PHP, MySQL, HTML, DHTML.
    Od: b...@i...pl

    Bardzo dobra znajomość PHP, MySQL, HTML, DHTML.
    Projektowanie i programowanie serwisów i aplikacji sieciowych
    wymagających powyższych technologii (+ Flash, Perl, Oracle)

    Poszukuję pracy na etat, lub zleceń (krótkie terminy, rozsądne ceny,
    możliwa telepraca)

    Proszę o poważne oferty, ponieważ również ja poważnie traktuję swoją
    pracę - oferuję najwyższej jakości produkty.

    Na życzenie przedstawię portfolio.

  • 2. Data: 2002-07-17 18:16:32
    Temat: Re: Kraków, ?ląsk - PHP, MySQL, HTML, DHTML.
    Od: "Krowa" <i...@q...pl>

    bylbys zainteresowany praca na stale w warszawie ?