PracaGrupypl.praca.szukanaKraków/SieciLAN,Serwis,handel/Od zaraz !!!

  • 1. Data: 2004-02-05 22:26:03
    Temat: Kraków/SieciLAN,Serwis,handel/Od zaraz !!!
    Od: "holo" <h...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Poszukuję pracy najchętniej w zakresie projektowania, budowy i
    administracji sieci komputerowych. Zainteresowany również pracą w sklepie
    lub serwisie komputerowym. posiadam bogate doświadczenie w tej branży.
    Dotychczas prowadziłem własną działalność gospodarczą. Zajmowałem się
    głównie sieciami komputerowymi na zlecenia innych firm, kompleksowo od
    pozyskania klienta poprzez wykonanie i oddanie usługi w ręce klienta.
    Dodatkowym zajęciem było składanie i serwisowanie komputerów. Moje
    umiejetności to :
    - systemy : Win 9x/Me/NT/2000/ XP, podstawy Linux-a;
    - MS Office;
    - podstawy HTML;
    - znajomość sprzętu sieciowego (własne narzędzia);
    - znajomość sprzętu komputerowego (składanie, serwis);
    - umiejętność konfiguracji routerów sprzętowych;
    - angielski w stopniu b. dobrym;
    - prawo jazdy kat. B;
    - kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników, prowadzeniu
    działalności gospodarczej i bezpośredniej obsługi klienta;
    - znajomość lokalnego rynku branżowego.
    Ponadto:
    - własny samochód combi;
    - tel. stacjonarny i kom;
    - komputer.

    Zainteresowanych pracodawców z Krakowa lub Bochni i okolic proszę o kontakt
    na adres:
    h...@p...onet.pl lub telefonicznie 504-246-575,

    pozdrawiam

    A. Szostak