PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaKraków => Senior Java Developer - Spring, Maven, Git <=

  • 1. Data: 2015-12-04 09:20:02
    Temat: Kraków => Senior Java Developer - Spring, Maven, Git <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our Client - a Company which is working on building some of the
    biggest and best betting apps, websites, and widgets for clients
    across the globe, we are currently looking for:

    *****
    ***** Senior Java Developer - Spring, Maven, Git
    *****
    ***** location: Kraków
    *****

    ***** The Key Responsibilities:

    We are building new team that will be responsible for rewriting a
    large part of our client system. On this team you will have an
    unique opportunity to build real-time pricing and betting website.
    The design will be created to handle high volume of traffic with
    sub-second response times. The architecture includes
    microservices, REST, responsive Web design, caching, and extensive
    monitoring. We are looking for quality oriented people who are
    energized by the idea of building simple solutions to complex
    problems. We strongly believe that simplicity, test driven
    development, proper abstractions, good encapsulation, continuous
    refactoring, and automated verification of functional correctness
    are the key aspects of effective programming. Debugging is not an
    option!
    Responsibilities:
    * help to create the architecture of the system
    * propose frameworks and tools to be applied
    * extraction of requirements from existing source code (initial phase
    of the project)
    * design and implementation of high quality REST API including
    automatic validation
    * creation of WebSocket services
    * design and implementation of caching layer for back-end systems
    * design and implementation of monitoring and alerting system

    ***** Skills / knowledge / experience:

    * min. 6 years of experience in development of back-end services
    * min. 3 years of experience in building back-end systems for Web
    applications
    * expert in creation of Rest APIs (experience with WebSockets)
    * proficient in creation of back-ends for Web applications
    * experience in Spring, Maven, Git
    * practical application of: SOLID, KISS, and DRY principles
    * TDD advocate
    * fluent English

    ***** Nice to have:

    * experience in building caches: Redis, Ehcache
    * knowledge of monitoring frameworks
    * understanding of JavaScript, HTML, CSS, Responsive design
    * ability to analyse SQL code and perform basic management of MySql
    * Agile, Jira

    ***** Benefits offered:

    * Competitive salary package: 13000-16000 PLN

    Aplikuj tu:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1512
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=7a4add6c347d9d75cc84e842090572be