PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Project Manager - SCRUM / AGILE - tworzenie oprogramowania

  • 1. Data: 2015-10-23 14:36:58
    Temat: Kraków => Project Manager - SCRUM / AGILE - tworzenie oprogramowania
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    *****
    ***** Project Manager - SCRUM / AGILE - tworzenie oprogramowania
    *****
    ***** miejsce pracy: Kraków
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * zarządzanie projektami IT (tworzenie oprogramowania) w pełnym
    zakresie odpowiedzialności definiowanym PMI oraz przy uzyciu
    lekkich metodyk Agile
    * kontakt oraz budowanie relacji z klientem
    * planowanie, zarządzanie i odpowiedzialność za harmonogram,
    zakres, jakość i budżet projektu
    * monitorowanie i raportowanie postępów w projekcie
    * zapewnienie wartości pracy realizowanej przez zespół realizacyjny
    * zapewnienie satysfakcji klienta
    * utrzymanie skupienia zespołu na celu

    ***** Nasze oczekiwania:

    * doświadczenie w zarządzaniu projektami min. 3 lata w tworzeniu
    oprogramowania
    * doświadczenie w realizacji projektów w metodyce SCRUM min. 1 rok
    * dobra znajomość metodyki Scrum oraz metody prowadzenia projektów
    Agile
    * doświadczenie w zarządzaniu pełnym cyklem życia produktu - od
    fazy rozpoczęcia do dostarczenia gotowego produktu
    * doświadczenie w zarządzaniu budżetem pieniężnym projektu
    * mile widziany certyfikat SCRUM
    * wykształcenie wyższe w kierunkach informatycznych lub zarządzenia
    projektami
    * doświadczenie w zarządzaniu podwykonawcami
    * zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
    * odpowiedzialność i samodzielność
    * umiejętności prezentacyjne
    * umiejętność budowania dobrych relacji z zespołem
    * umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów
    * duże zaangażowanie w wykonywane zadań, zorientowane na cel
    * bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
    * dobra znajomość angielskiego

    ***** Oferujemy:

    * Umowę o pracę
    * Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
    * Niezbędne narzędzia pracy

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/1800-2e73c092de65ca497d12
    eb2ddec.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=f55705b2e69e11a66b2c1aef5e2baf3c