eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKrakow / Pracownik dzialu pomocy technicznej IT / helpdesk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-03-20 22:42:17
    Temat: Krakow / Pracownik dzialu pomocy technicznej IT / helpdesk
    Od: "AllPay.pl" <a...@n...pl>

    AllPay.pl to dynamicznie rozwijajacy sie serwis obslugi transakcji
    internetowych obejmujacy swoim zasiegiem caly kraj. AllPay.pl stale szuka
    pelnych dynamizmu, gotowych sprostac nowym wyzwaniom pracownikow.

    Ogloszenie: Pracownik dzialu pomocy technicznej

    Data publikacji: 8 marca 2006

    Od kandydatow oczekujmy:

    a.. bardzo dobrej znajomosci jezyka PHP
    b.. bardzo dobrej znajomosci baz danych MySQL
    c.. znajomosci elementow konfiguracji serwera Apache
    d.. bieglej znajomosci jezyka polskiego i angielskiego w mowie i pismie
    e.. umiejetnosci dobrej organizacji pracy

    Zapewniamy:

    a.. zatrudnienie na umowe o prace po okresie probnym
    b.. stale wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowania,
    c.. wszechstronne szkolenia.

    Miejsce pracy:

    Biuro Serwisu AllPay.pl, Krakow
    Godziny pracy: poniedzialek-piatek, 10.00 - 17.00
    Ponadto, idealny kandydat posiadac powinien komputer z dostepem do
    internetu. Prosimy o przysylanie C.V. na adres:

    Biuro Serwisu AllPay.pl
    Starowislna 20
    31-032 Krakow

    lub

    email: http://allpay.pl/?show=praca

    Zastrzegamy sobie mozliwosc odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
    Prosimy o dopisanie nastepujacej klauzuli:

    "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z
    Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.
    883)".



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1