-
1. Data: 2006-03-20 22:42:17
Temat: Krakow / Pracownik dzialu pomocy technicznej IT / helpdesk
Od: "AllPay.pl" <a...@n...pl>
AllPay.pl to dynamicznie rozwijajacy sie serwis obslugi transakcji
internetowych obejmujacy swoim zasiegiem caly kraj. AllPay.pl stale szuka
pelnych dynamizmu, gotowych sprostac nowym wyzwaniom pracownikow.
Ogloszenie: Pracownik dzialu pomocy technicznej
Data publikacji: 8 marca 2006
Od kandydatow oczekujmy:
a.. bardzo dobrej znajomosci jezyka PHP
b.. bardzo dobrej znajomosci baz danych MySQL
c.. znajomosci elementow konfiguracji serwera Apache
d.. bieglej znajomosci jezyka polskiego i angielskiego w mowie i pismie
e.. umiejetnosci dobrej organizacji pracy
Zapewniamy:
a.. zatrudnienie na umowe o prace po okresie probnym
b.. stale wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowania,
c.. wszechstronne szkolenia.
Miejsce pracy:
Biuro Serwisu AllPay.pl, Krakow
Godziny pracy: poniedzialek-piatek, 10.00 - 17.00
Ponadto, idealny kandydat posiadac powinien komputer z dostepem do
internetu. Prosimy o przysylanie C.V. na adres:
Biuro Serwisu AllPay.pl
Starowislna 20
31-032 Krakow
lub
email: http://allpay.pl/?show=praca
Zastrzegamy sobie mozliwosc odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
Prosimy o dopisanie nastepujacej klauzuli:
"Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z
Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.
883)".