eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków, Pracownik Helpdesk/ IT Support
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-03-02 21:41:30
    Temat: Kraków, Pracownik Helpdesk/ IT Support
    Od: "BillBird S.A." <p...@b...pl>

    Billbird S.A. &#8211; lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych sposobów
    regulowania należności poszukuje do naszego biura w Krakowie pracownika
    Helpdesk / IT Support.

    Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

    &#8226; bieżące wsparcie użytkowników systemu informatycznego;
    &#8226; zarządzanie infrastrukturą IT firmy;
    &#8226; wdrażanie i testowanie nowych technologii i rozwiązań;
    &#8226; podstawowa administracja lokalną siecią komputerową firmy;
    &#8226; nadzorowanie prawidłowego użytkowania sprzętu i
    oprogramowania poprzez wewnętrzne szkolenia pracowników firmy;
    &#8226; tworzenie i aktualizacja dokumentacji systemu.

    Od kandydatów oczekujemy:
    &#8226; zdolności analitycznego myślenia oraz umiejętności
    rozwiązywania problemów;
    &#8226; doświadczenia na podobnym stanowisku
    &#8226; bardzo dobrej znajomości systemów Microsoft Windows XP,
    &#8226; bardzo dobrej znajomości sprzętu i oprogramowania;
    &#8226; komunikatywne znajomości języka angielskiego;
    &#8226; zdolności komunikacyjnych;
    &#8226; umiejętności pracy pod presją czasu.

    Mile widziane:
    &#8226; znajomość procedur ITIL w zakresie service desk

    Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego na adres email:
    p...@b...pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1