-
1. Data: 2006-07-30 18:55:34
Temat: Kraków - Pracownik Biura Obsługi Klienta
Od: KEI Provider <p...@k...pl>
W związku z dynamicznym rozwojem, Kei.pl poszukuje osoby na stanowisko:
Pracownik technicznego Biura Obsługi Klienta
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za odbieranie
zgłoszeń od klientów i rozwiązywanie zgłaszanych problemów.
Zadania:
- Obsługa klientów poprzez telefon i e-mail.
- Konfigurowanie i zarządzanie usługami internetowymi w ramach
gotowych rozwiązań.
- Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem.
Wymagania:
- Znajomość systemu Linux na poziomie użytkownika (bardzo dobra)
i administratora (przynajmniej podstawowa).
- Znajomość sposobu konfiguracji DNS, Apache, qmail, MySQL, Postgres
przynajmniej w stopniu podstawowym.
- Komunikatywność w mowie i piśmie - wymagane jest bezbłędne
posługiwanie się językiem polskim.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne
korzystanie z dokumentacji technicznej.
- Chęć szybkiego zwiększania swojej wiedzy i kwalifikacji.
Dodatkowymi atutami będą:
- Umiejętność tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem PHP
i baz danych.
- Umiejętność tworzenia skryptów bash (lub innej powłoki).
- Znajomość C.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- Dobre warunki finansowe (po okresie próbnym praca na etacie).
- Ciekawą pracę w młodym i doświadczonym zespole.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Poszukujemy ludzi młodych i ambitnych, którzy chcą pogłębiać swoją
wiedzę i czują potrzebę pomagania innym.
Aplikacje (CV i list motywacyjny) należy nadsyłać na adres p...@k...pl
z dopiskiem Pracownik BOK.
Odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach adnotacji:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997
r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833)".