PracaGrupypl.praca.szukanaKraków | Praca dodatkowa | elektronika, informatyka, automatyka, metrologia

  • 1. Data: 2002-05-29 17:51:31
    Temat: Kraków | Praca dodatkowa | elektronika, informatyka, automatyka, metrologia
    Od: "Andrzej" <a...@i...pl>

    Asystent AGH podejmie dodatkową pracę w jednej z następujących dziedzin lub
    pokrewnej: elektronika, informatyka, automatyka, metrologia.
    Chętnie zająłbym się również pracą dydaktyczną, jak szkolenia czy
    korepetycje.
    Sprawnie posługuję się słowem pisanym, więc mógłbym tworzyć instrukcje lub
    dokumentacje.
    Zależy mi na zdobyciu doświadczeń, więc mogę pracować za niewielkie
    wynagrodzenie w ramach dowolnego rodzaju umowy.
    e-mail: a...@i...pl
    tel. kom. 0 600 97 25 58