PracaGrupypl.praca.szukana[Kraków] Poszukuję praktyk na wakacje

  • 1. Data: 2010-06-21 15:36:26
    Temat: [Kraków] Poszukuję praktyk na wakacje
    Od: ms <m...@p...fm>

    Jestem tegorocznym maturzystą i poszukuję na okres 3 miesięcy praktyk w
    dziedzinie informatyki. Znam bardzo dobrze obsługę i budowę komputera,
    ponadto w swoim zakresie uczę się programowania : C++, HTML, CSS,C#
    Pascal. Dobrze orientuje się w takich programach jak Word, Excel i inne
    z pakietu Microsoft Office.
    Znam język angielski w stopniu umożliwiającym czytanie różnych
    dokumentów w tym języku.
    Moją główną cechą osobowości jest jak najlepsze wywiązywanie się z
    powierzonych mi obowiązków. Do tego szybko i chętnie zdobywam wiedzę.

    Proszę o kontakt m...@p...fm .