PracaGrupypl.praca.szukana[Kraków] Opiekunka do dziecka

  • 1. Data: 2005-06-02 10:23:24
    Temat: [Kraków] Opiekunka do dziecka
    Od: Joanna <m...@u...interia.pl>

    Szukasz opiekunki do dziecka?

    Jestem studentką pedagogiki na UJ, mam 25 lat. Mam wiele do czynienia z
    dziećmi, kiedyś opiekowałam się dwójką chłopców jako niania, czasem
    opiekuję
    się moim małym bratankiem. Jestem osobą spokojną, odpowiedzialną, która
    bardzo lubi dzieci. Mam wiedzę i doświadczenie, by zadbać o ich rozwój.
    Szukam pracy od połowy czerwca na pełen etat. Chętnie zaopiekuję się
    dziećmi
    przez wakacje. Mogę także uczyć je angielskiego.
    W razie pytań proszę pisać na adres m...@U...interia.pl (oczywiscie
    bez USUNTO.)lub dzwonić sześć zero dwa 108-308.

    Joanna