PracaGrupypl.praca.szukana[Krakow]Konsultant IT-Wdrozeniowiec-Kierownik Projektow

  • 1. Data: 2004-02-25 20:28:01
    Temat: [Krakow]Konsultant IT-Wdrozeniowiec-Kierownik Projektow
    Od: Zinger <Z...@g...pl>

    Podejme stala prace ww charakterze lub pokrewne.
    Kilka slow o mnie:
    Absolwent AE, lat 29, aktualnie zatrudniony (5lat) w firmie z branzy IT
    jako wdrozeniowiec, kierownik projektow:
    -analizy, szkolenia, tworzenie dokumentacji, testy aplikacji,
    prezentacje.
    Praca z systemami ERP (logistyka), CRM.
    Jestem osoba kulturalna, umiem pracowac w zespole jak i samodzielnie,
    mam doswiadczenie w kontaktach z klientami, posiadam zdolnosci
    analityczne, organizacyjne.
    Znam b.dobrze jezyka angielski, prawo jazdy kat.B
    Szczegolowe CV na zyczenie.

    Tomek