PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Frontend Developer (React) <=

  • 1. Data: 2024-06-14 09:15:02
    Temat: Kraków => Frontend Developer (React) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Poszukujemy zmotywowanego Frontend Developera, który dołączy do
    zespołu naszego klienta. Projekt naszego klienta obejmuje
    tworzenie nowych platform na różnych poziomach - od stron
    internetowych i platform użytkowników, na których uczniowie
    mogą śledzić swoje postępy i angażować się w przygody
    edukacyjne, po platformy do tworzenia interaktywnych kursów i
    usprawniania procesu tworzenia produkcji. Jako członek zespołu
    naszych klientów będziesz zajmować się pojawiającymi się
    problemami i dostarczać przetestowany kod, który spełnia
    standardy dostępności.?
    Nasz klient to szybko rozwijająca się firma edukacyjna, która od
    2011 roku oferuje szeroką gamę kursów online, wspierając
    rozwój umiejętności niezbędnych w dzisiejszym cyfrowym
    świecie. Zapewnia innowacyjne rozwiązania edukacyjne, takie jak
    nauka szybkiego pisania na klawiaturze, rozwijanie słownictwa i
    ortografii, edukacja w zakresie obywatelstwa cyfrowego i nauka
    społeczno-emocjonalna.

    *****
    ***** Frontend Developer (React)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Opracowywanie i utrzymywanie różnych platform, w tym stron
    internetowych do interakcji z użytkownikami i tworzenia kursów
    edukacyjnych.
    * Współpraca z zespołem w celu ulepszania istniejących funkcji i
    tworzenia nowych funkcjonalności skupionych na zaangażowaniu
    użytkowników i efektywności uczenia się.
    * Debugowanie i rozwiązywanie problemów w celu szybkiego usuwania
    błędów, zapewniając stabilność i poprawę wydajności.
    * Dostarczanie wysokiej jakości, dobrze przetestowanego kodu, który
    przestrzega zasad dostępności i standardów internetowych.
    * Wspieranie ciągłego doskonalenia procesów rozwoju i produkcji.
    * Projektowanie responsywnej strony internetowej

    ***** Oczekiwania:

    * Minimum 4/5 lat doświadczenia komercyjnego
    * Obszerna znajomość React, npm, Vite, Webpack, Babel oraz
    przestrzeni roboczych npm.
    * Biegłość w JavaScript i TypeScript, z praktyczną wiedzą na
    temat frameworków testowych, takich jak Vitest.
    * Umiejętność posługiwania się nowoczesnymi technikami CSS, w tym
    SCSS, Sass i modułami CSS.
    * Doświadczenie z Radix UI, React Query oraz trybem biblioteki Vite.
    * Wysoce zmotywowany z pasją do tworzenia wpływowych technologii
    edukacyjnych.
    * Udokumentowane doświadczenie w tworzeniu front-endu z silnym
    portfelem projektów, które demonstrują umiejętności
    techniczne i kreatywność.
    * Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów, z
    możliwością radzenia sobie z wyzwaniami i dostarczania
    innowacyjnych rozwiązań.
    * Silne zrozumienie wymagań dotyczących dostępności i
    zaangażowanie w tworzenie aplikacji przyjaznych dla
    użytkowników.
    * Skuteczny komunikator o biegłej znajomości języka angielskiego,
    zdolny do współpracy w zespole.
    * Pozytywne, zorientowane na zespół podejście z chęcią dzielenia
    się wiedzą i nauki od innych.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Miło byłoby mieć: React Native, Python, tryb biblioteki Vite

    ***** Proponujemy:

    * Wynagrodzenie w dolarach amerykańskich do 30 USD/godzinę, co
    odpowiada 5040 USD/miesiąc (kwota w PLN jest przybliżona i
    zależy od kursu wymiany USD).
    * Umowa B2B z amerykańską firmą.
    * Praca zdalna z autonomią.
    * Współpraca z międzynarodowym zespołem w Stanach Zjednoczonych i
    Polsce.
    * Możliwości rozwoju na platformie edukacyjnej.
    * Elastyczne godziny pracy.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2406