PracaGrupypl.praca.szukanaKrakow / Dynamiczna kobieta szuka pracy

  • 1. Data: 2003-02-19 18:31:31
    Temat: Krakow / Dynamiczna kobieta szuka pracy
    Od: "Katrina" <k...@o...pl>

    Witam wszystkich serdecznie
    (a zwlaszcza, moich potencjalnych pracodawcow)

    Jestem mloda i dynamiczna kobieta, ktora szuka pracy w miescie Krakowie.

    Krotko wymienie moje atuty:

    + Magister Akademi Ekonomicznej, specjalnosc: Funkcjonowanie i Rozwój
    Przedsiębiorstw

    + Swietna znajomosc zagadnien informatycznych i wyborna obsluga komputera

    + Doskonala pamiec fotograficzna

    + Bardzo szybkie przetwarzanie informacji

    + Pelne zaangazowanie w wyznaczone przez firme cele

    + Duzy indywidualizm i pewnosc siebie

    + Upor i wytrwalosc w dazeniu do celu

    + i wiele, wiele innych.

    Jesli jestesce Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z moja kandydatura
    prosze o kontakt. Postaram sie udowodnic korzysci wynikajace z wykorzystania
    mego potencjalu do usprawnienia i wzbogacenia Panstwa biznesu !

    Kontakt:
    Katarzyna
    tel.: (012) 415-48-42
    tel.kom: 600-232-213