PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Developer Python - Django <=

  • 1. Data: 2015-10-07 11:54:36
    Temat: Kraków => Developer Python - Django <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla maszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy na rynku
    finansowym, poszukujemy osoby na stanowisku:

    *****
    ***** Developer Python - Django
    *****
    ***** miejsce pracy: Kraków
    *****

    ***** Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

    * Optymalizacja istniejących rozwiązań.
    * Praca w zespole programistów.
    * Rozwój nowych funkcjonalności oraz w niedalekiej przyszłości
    projektowanie i tworzenie nowych projektów.

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Minimum 1,5 - 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Bardzo dobra znajomość języka Python
    * Dobra znajomość języka angielskiego
    * Kreatywność i umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
    * Dbałość o szczegóły
    * Zdolność do szybkiego wdrażania się w nowe technologie i
    wykorzystywania ich w tworzonych projektach

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość framework'a Django, django-rest-framework
    * Doświadczenie w realizacji aplikacji RESTowych
    * Doświadczenie w implementacji własnych strategii inwestycyjnych
    * Doświadczenie w inwestowaniu na rynkach finansowych
    * Zainteresowanie zagadnieniami finansowymi i metodami analizy rynków
    finansowych
    * Znajomość zagadnień z ekonometrii i analizy szeregów czasowych

    ***** Firma oferuje:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Pracę w zespole o dużym doświadczeniu biznesowym i inwestycyjnym,
    współtworzącym większą grupę kapitałową w skład której
    wchodzi między innymi Dom Maklerski
    * Możliwość współtworzenia międzynarodowych produktów
    * Możliwość rozwoju zawodowego
    * Imprezy integracyjne

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/9030-c3f1f82f574633ce6a0b
    3c6ad91.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=521a340440147680acd28eed16a872e1