eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKrakow/ Customer Service Technical Advisor/ stalaKrakow/ Customer Service Technical Advisor/ stala
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "Capgemini" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Krakow/ Customer Service Technical Advisor/ stala
    Date: Wed, 15 Dec 2004 22:35:38 +0100 (CET)
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 30
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <cpm86s$epg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1103146538 14394 149.156.96.35 (15 Dec 2004 21:35:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Dec 2004 21:35:38 +0000 (UTC)
    X-Original-Fake-Sender: C...@o...pl@217.153.132.50
    X-Original-X-Priority: 3
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    Content-Length: 911
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: a...@o...pl
    X-Original-X-Trace: news.onet.pl 1103012892 15152 217.153.132.50 (14 Dec 2004
    08:28:12 GMT)
    X-Original-NNTP-Posting-Date: 14 Dec 2004 08:28:12 GMT
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 217.153.132.50
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Original-Date: Tue, 14 Dec 2004 09:27:07 +0100
    X-Original-Sender: USENET News <n...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:48447
    [ ukryj nagłówki ]

    W zwiazku z intensywnym rozwojem oddzialu ITO w Krakowie poszukujemy osob na
    stanowisko:

    CUSTOMER SERVICE TECHNICAL ADVISOR

    Wymagania:

    - umiejetnosc profesjonalnej obslugi klienta przez telefon
    - wymagana bardzo dobra znajomosc jezyka angielskiego
    - biegla znajomosc systemu Windows NT i aplikacji MS Office
    - doswiadczenie we wsparciu technicznym klienta mile widziane
    - doswiadczenie w dziale Customer Service mile widziane
    - komunikatywnosc, umiejetnosc pracy w grupie
    - odpornosc na stres
    - dyspozycyjnosc, elastycznosc (praca w systemie zmianowym)

    Kandydatom oferujemy:
    - atrakcyjne wynagrodzenie
    - pakiet szkoleniowy
    - mozliwosc rozwoju w firmie swiadczacej miedzynarodowe uslugi
    outsourcingowe
    - umowe o prace

    Osoby spelniajace powyzsze kryteria prosimy o przeslanie aplikacji za
    posrednictwem strony internetowej
    www.pl.capgemini.com/careers/krakowITO.shtml lub na adres mailowy
    c...@o...pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1