PracaGrupypl.praca.oferowanaKorepetycji z Oracle potrzebuję- Toruń

  • 1. Data: 2003-05-29 15:04:06
    Temat: Korepetycji z Oracle potrzebuję- Toruń
    Od: "Adamski" <l...@p...onet.pl>

    Mam doświadczenie w tworzeniu baz danych takich jak:
    - Paradox
    - Interbase

    wiem co to triggery, procedury zapamiętane, widoki, role użytkowników itd...
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    szukam człowieka, który w kilka godzin pokaże mi jak to wszystko (i jeszcze
    więcej) robi się w Oracle 8i lub 9i- oczywiście za opłatą...:-)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    potrzebuję tego w trybie "na wczoraj"
    jakby co to proszę o odpowiedzi mailem na priva, wględnie na komórkę: 503
    175 751

    pozdrawiam

    Jacek