PracaGrupypl.praca.szukana***Koordynator ds.organizacji imprez/Specjalistka ds.marketingu/Kraków***

  • 1. Data: 2006-08-23 12:21:55
    Temat: ***Koordynator ds.organizacji imprez/Specjalistka ds.marketingu/Kraków***
    Od: "Raku.krak" <r...@a...kom.pl>

    Młoda, reprezentacyjna, świetnie zorganizowana, energiczna,
    wykształcona i z doświadczeniem w marketingu szuka nowego wyzwania w agencji
    reklamowej przy organizacji dużych imprez lub w dziale marketingu.

    Pracując w dziale marketingu oprócz bieżących prac / tworzenia: stron
    WWW,profesjonalnych prezentacji, ofert oraz materiałów reklamowych
    typu:foldery,ulotki, plakaty etc.../, zajmowałam się również profesjonalnym
    planowaniem,organizowaniem i realizacją dużych imprez branżowych takich jak
    na przykład: targi, konferencje, seminaria, imprezy dla Klientów i
    integracyjne itp. W tym
    temacie czuje się naprawdę bardzo dobrze i w pełni realizuje z pasją i
    zaangażowaniem.

    Na Państwa życzenie z przyjemnością dostarczę osobiście lub prześlę
    drogą mailową swoje referencje oraz przykładowe projekty, których
    byłam głównym pomysłodawcą, realizatorem oraz współtwórcą.

    Kontakt:
    e-mail: v...@a...kom.pl
    komórka: 604-95-60-66