PracaGrupypl.praca.oferowanaKoordynator Sekcji Handlowej / Kraków / Praca Stała

  • 1. Data: 2009-11-30 11:41:26
    Temat: Koordynator Sekcji Handlowej / Kraków / Praca Stała
    Od: "p...@n...pl" <p...@n...pl>

    Koordynator Sekcji Handlowej

    Wymagania:

    - wykształcenie wyższe,
    - min. 2 lata doświadczenia w koordynowaniu działań telemarketingowych,
    - umiejętność zarządzania ludźmi, motywowania,
    - bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
    - min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży,
    - dynamika i konsekwencja w realizacji celów,

    Obowiązki:
    - organizacja i koordynacja prac w Sekcji Handlowej,
    - przygotowywanie kampanii handlowych we współpracy z Działem Marketingu
    oraz ich realizacja,
    - nadzór nad pracami wykonywanymi przed podległych pracowników,
    - opracowywanie i realizacja planów sprzedaży,
    - dbanie o utrzymanie długofalowych relacji z Klientami firmy.

    Oferujemy:
    - pracę w młodym, dynamicznym zespole,
    - stanowisko pracy w biurze firmy w Krakowie,
    - stałe wynagrodzenie,
    - praca w pełnym wymiarze godzin.

    Oferta kierowana wyłącznie dla osób mieszkających w Krakowie i okolicach.
    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i LM do dnia 21 grudnia
    2009 z tematem wiadomości "Koordynator Sekcji Handlowej nr ref.: 301109"
    na adres: p...@n...pl
    Prosimy o opatrzenie CV klauzulą:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.
    U. nr 133 poz. 883)."