PracaGrupypl.praca.szukanaKoordynacja/zarządzanie projektem/zespołem/procesem - WarszawaKoordynacja/zarządzanie projektem/zespołem/procesem - Warszawa
  • Data: 2006-08-30 05:23:19
    Temat: Koordynacja/zarządzanie projektem/zespołem/procesem - Warszawa
    Od: "man" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Intencja postu:
    W związku z planowanym rozwojem zawodowym zamierzam podjąć współpracę z firmą
    zewnętrzną na
    stanowisku nawiązującym do koordynacji/zarządzania projektem/zespołem/procesem
    (grupą procesów) - IT lub pokrewne (rozważać również będę propozycje dotyczące
    pracy przy tzw. skonsolidowanych projektach, łączących w sobie specyfikę
    współpracy z w wieloma departamentami).
    Miejsce pracy: Warszawa
    Forma współpracy: Umowa o pracę - pełen etat.

    O kandydacie (w dużym skrócie):
    Doświadczenie zawodowe nabywane i szkolone w międzynarodowej korporacji oraz
    firmach państwowych/prywatnych.

    Adres e-mail: m...@p...onet.pl
    Curriculum Vitae przesyłam tylko i wyłącznie na adres firmowy.