PracaGrupypl.praca.szukana › .Kontroler Jakości

  • 1. Data: 2002-08-02 07:03:18
    Temat: .Kontroler Jakości
    Od: m...@p...onet.pl

    CIRRICULUM VITAE

    Nazwisko i mię: Boryczka Mariusz
    Adres: 48-300 NYSA, Ps. Podzamcze sek. B 6/10
    Data urodzenia: 26 luty 1971
    Stan cywilny: Żonaty
    Telefon: 48 77 433 25 82

    PRZEBIEG PRACY ZAWODOWEJ

    07.12.1998 – nadal Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe
    „CAFREX”
    Producent konstrukcji stalowych dla okrętownictwa i przemysłu ciężkiego
    48 – 303 NYSA; Konradowa 11

    01.04.1998 – nadal Z-ca Dyrektora ds. Produkcji
    · dobór i nabór pracowników produkcyjnych;
    · organizowanie zespołów ludzkich;
    · uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami firm współpracujących oraz
    nowymi klientami;
    · tworzenie planu produkcyjnego oraz podział zadań produkcyjnych w
    poszczególnych komórkach (produkcyjnych);
    · nadzór nad realizacją zadań produkcyjnych;
    · zarządzanie 70 osobowym zespołem pracowników;
    · nadzorowanie systemu zapewnienia jakości wg norm ISO 9002 w procesie
    produkcji;

    01.04.2000 - 01.04.2001 Kierownik Działu Kontroli Jakości
    · nadzór nad jakością wyrobu w trakcie procesu produkcji oraz gotowego;
    · nadzór nad certyfikacją wyrobu gotowego przez Towarzystwa Klasyfikacyjne i
    Morskie;
    · wdrażanie i nadzór systemu zapewnienia jakości ISO 9002 w Dziale Kontroli
    Jakości;
    · zarządzanie 4 – osobowym personelem;

    07.12.1998 – 01.04.2000 Kontroler Jakości
    · kontrolowanie wyrobu w procesie produkcji oraz wyrobu gotowego;
    · nadzór nad procesami spawalniczymi;
    · wdrażanie systemu Zapewnienia Jakości ISO 9002 w dziale Kontroli Jakości.

    1992 – 1998 Klub Sportowy „STAL NYSA”
    Zawodnik piłki siatkowej

    WYKSZTAŁCENIE:
    1999 – 2001 Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu, Tryb: zaoczne
    Kierunek studiów: Zarządzanie Przedsiębiorstwem
    Tytuł: Licencjat w zakresie Zarządzania

    1985 – 1990 Technikum Mechaniczne w Nysie
    Specjalizacja: Obróbka Skrawaniem

    KURSY:
    10.2001 Kurs Auditora Wewnętrznego;
    11.2001 Kurs Meterologii Narzędzi Pomiarowych;

    DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:
    o język angielski – opanowany w stopniu podstawowym;
    o dobra znajomość obsługi komputera w systemie operacyjnym WINDOWS;
    o umiejętność organizacji pracy komórek organizacyjnych;
    o komunikatywność;
    o umiejętność pracy w zespole;
    o prawo jazdy kat. B

    Jestem osobą dobrze radzącą sobie w trudnych sytuacjach wymagających podejmowania
    decyzji. Potrafię w pełni zaangażować się w pracę na rzecz firmy, która mnie
    zatrudnia. Jestem gotowy podjąć pracę w Państwa firmie i sprostać Waszym wymaganiom.

    Mam nadzieję, iż podane informacje i opis kwalifikacji przekonają Państwa o mojej
    przydatności w Państwa firmie. Z przyjemnością przedstawię je bliżej w bezpośrednim
    spotkaniu.

    'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacyjnych
    (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133
    poz. 883)'

    m...@p...onet.pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie