eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaKonsultant/wdrożeniowiec/analityk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-03-17 14:12:46
    Temat: Konsultant/wdrożeniowiec/analityk
    Od: k...@w...pl

    Pilnie szukam pracy dodatkowej/zdalnej, wykonam analizy, napisze
    koncepcje itp. Ewentualnie coś co jest zwiazane z moimi
    kwalifikacjami :)

    WYKSZTAŁCENIE:

    2001 - 2006 Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i
    Zarządzania,
    Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji,
    Specjalność: Systemy i Technologie Informacyjne

    1996 - 2001 Technikum Łączności w Zespole Szkół Łączności im.
    Sylwestra Kaliskiego w Łodzi,Dyplom: Technik
    telekomunikacji,
    Specjalność: Telekomutacja

    DOŚWIADCZENIE:

    16.08.2006 - 1.10.2007 FIM Consulting ul. Szymczaka 5C, 01-227
    Warszawa: konsultant/wdrożeniowiec

    5.07.2007 Aluglass Group S.A., ul. Opaczewska 85,
    02-201
    Warszawa:konsultant logistyczny:
    prezentacja
    możliwości
    logistycznych
    Microsoft Dynamics AX 4.0 - m.in.
    oferty sprzedaży, zamówienie
    sprzedaży, zamówienie zakupu,
    kontrakty, tworzenie korekt faktur
    zakupu i sprzedaży, alerty,
    ewidencjonowanie dostaw, obsługa

    21.06.2007 Aluglass Group S.A., ul. Opaczewska
    85, 02-201 Warszawa:
    konsultant logistyczny: prezentacja
    - rozwiązanie funkcjonalne
    procesu logistycznego w Microsoft
    Dynamics AX 4.0.

    15.06.2007 Aluglass Group S.A., ul. Opaczewska
    85, 02-201 Warszawa:
    konsultant logistyczny: prezentacja
    sprzedażowa - rozwiązanie
    biznesowe dla Działu Logistyki.

    30.04.2007 - 5.05.2007 FIM Consulting ul. Szymczaka 5C, 01-227
    Warszawa: projekt graficzny i
    wykonanie zaproszenia na konferencję - Microsoft Dynamics AX -
    Przewaga konkurencyjna dla firm produkcyjnych.

    12.04.2007 - 1.10.2007 FIM Consulting ul. Szymczaka 5C, 01-227
    Warszawa: kierownik wewnętrznego
    wdrożenia systemu Microsoft Dynamics AX 4.0 oraz parametryzacja
    systemu Microsoft Dynamics AX 4.0.

    8.03.2007 - 8.04.2007 P4 Sp. z o.o. (PLAY), ul. Pileckiego 63,
    02-781 Warszawa:konsultant
    zewnętrzny: samodzielny
    projekt zewnętrzny - opracowanie
    funkcjonalności dla Działu Wsparcia Sprzedaży w aplikacji Atmosfera.

    1.01.2007 - 10.04.2007 FIM Consulting ul. Szymczaka 5C, 01-227
    Warszawa: animator szkoleń:
    samodzielny projekt wewnętrzny - organizacja
    i nadzór szkoleń zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych, a także
    organizacja egzaminów.

    11.12.2006 - 13.12.2006 SPINKO Sp. z o.o., ul. Okrężna 20, 64-100
    Leszno: szkolenie użytkowników systemu Axapta 3.0 z modułu ,,Sprzedaż"
    i ,,Zakupy".

    1.10.2006 - 30.01.2007 Suzuki Motor Poland Sp. z o.o., ul.
    Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa: obsługa serwisowa hot-line - doraźna
    pomoc, obsługa
    oraz analiza zgłoszeń otrzymywanych
    od użytkowników systemu
    Axapta 3.0, nadzór nad wykonywaniem
    zleceń i zgłoszeń,
    opracowywanie dokumentacji i
    instrukcji do systemu Axapta 3.0,
    prowadzenie szkoleń użytkowników
    systemu.

    15.08.2006 - 1.10.2006 FIM Consulting ul. Szymczaka 5C, 01-227
    Warszawa: opracowanie i przygotowanie
    prezentacji oraz instrukcji obsługi dla Suzuki Motor Poland pt:
    "Ręczne wprowadzanie dokumentów SAD w Axapta 3.0" na podstawie
    wprowadzonych modyfikacji do systemu Axapta.

    17.03.2006 - 3.04.2006 Praca zlecona przez Zakład Wyrobów Metalowych,
    Witold Wieczorek, ul. Żeromskiego 17, 95-100 Zgierz: usługa
    fotograficzna, wykonanie strony www, wykonanie stron www na aukcję
    Allegro.

    01.10.2005 - 29.03.2006 Philips Lighting Poland S.A. O/Pabianice,
    Zakład Żarówek Samochodowych/Dział Jakości i Systemów, ul. Partyzancka
    66/72, 95-200 Pabianice: zespołowa realizacja projektu którego celem
    było stworzenie bazy danych do obsługi procesu reklamacji (obowiązki:
    opracowanie graficzne, współpraca przy kierowaniu projektem, kontakt z
    Philipsem, opracowanie dokumentacji).

    03.10.2005 - 15.11.2005 Praca zlecona przez BMP Bogdan Pawlak, ul.
    Barona 8, 95-100 Zgierz: wyszukiwanie oraz tworzenie bazy danych
    potencjalnych
    klientów, tworzenie ofert handlowych, usługa fotograficzna, wykonanie
    strony www na aukcję Allegro.

    06.06.2005 - 30.06.2005 Praca zlecona przez KILARGO Spółka z o.o.
    Chechło I, ul. Torowa 13, 95-082 Dobroń. BIURO HANDLOWE ul.
    Piotrkowska 60, Łódź: uzupełnianie danych kontrahentów w systemie
    komputerowym, wprowadzanie zamówień do systemu oraz zajmowanie się
    korespondencją.

    01.07.2004 - 31.08. Praktyka studencka w firmie INSTEL Technika
    Telekomunikacyjna, ul. Jaracza 55 A, 90-251 Łódź: tworzenie bazy
    danych klientów biznesowych zainteresowanych portfolio firmy INSTEL,
    tworzenie ofert handlowych, aktualizacja danych w systemie zarządzania
    kontaktami z klientami firmy INSTEL.

    17.05.2002 - 9.09.2002 Praca zlecona przez Wydział Mechaniczny
    Politechniki Łódzkiej: komputeropisanie i wykonywanie prac
    sekretarskich.

    6.07.2000 - 13.08.2000 Praca zlecona przez APP Agencja Promocyjna
    Polgraf: promocja produktów firmy Hartmann w sieciach handlowych.

    KWALIFIKACJE:

    l dobra znajomość systemu Axapta 3.0 oraz Microsoft Dynamics AX
    4.0
    l specjalizacja z zakresu logistycznego w w/w systemach,
    l certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia: Logistyka,
    dystrybucja,
    zarządzanie magazynem, i planowanie ogólne w Axapta 3.0 (14.05.2007 -
    18.05.2007),
    l egzamin: Microsoft Dynamics AX 4.0 Trade & Logistics
    (07.05.2007),
    l egzamin: Microsoft Dynamics AX 4.0 Financials (23.04.2007),
    l egzamin: Microsoft Dynamics AX 4.0 Installation and
    Configuration
    (16.04.2007),
    l znajomość podstaw rachunkowości i księgowości (prowadzenie
    własnej
    działalności gospodarczej 1.10.2006 - 1.10.2007),
    l znajomość podstaw działania systemów klasy ERP jak również
    małych
    systemów do obsługi firm,
    l kompleksowa obsługa komputera w środowisku Windows 98/Me/Xp,
    l bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MICROSOFT OFFICE
    97/2000/XP
    (Word, Excel,
    Access, Power Point),
    l bardzo dobra znajomość obsługi programu VISIO, Adobe Photoshop
    l obsługa na poziomie podstawowym programów: Autocad, MS
    Project,
    Adobe GoLive, Corel
    l umiejętność projektowania stron internetowych w języku HTML,
    l znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
    l dobra organizacja czasu,
    l samodzielność,
    l dokładność,
    l prawo jazdy kategorii B,
    l ukończony kurs dla wychowawców placówek wypoczynku dzieci i
    młodzieży.

    Kontakt:
    Telefon kom 0 606 345 067
    e-mail k...@w...pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1