PracaGrupypl.praca.szukanaKonsultant/wdrożeniowiec

  • 1. Data: 2003-01-09 16:58:40
    Temat: Konsultant/wdrożeniowiec
    Od: t...@o...pl

    Poszukuję pracy w charakterze konsultanta/wdrożeniowca systemów
    informatycznych z zakresu zarządzania.

    W ostatnim miejscu pracy zaprojektowałem i aktywnie uczestniczyłem we
    wdrożeniu system wspomagania produkcji w powiązaniu z gospodarką
    materiałową. System pracuje w technologii klient-serwer na bazie danych
    postgres.

    Posiadam wyższe wykształcenie techniczne oraz ukończone studia z zakresu
    zarządzania. Znam dobrze język angielski oraz zagadnienia związane z
    księgowością przedsiębiorstw.

    Dobrze orientuję się w tematyce sieci lokalnych oraz posiadam praktyczną
    umiejętność administrowania serwerami linux i w2k.

    Mam prawo jazdy i gotów jestem do odbywania podróży służbowych.

    Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszę o kontakt:

    tel. kom. 608 310 263
    e-mail 608310263(at)eranet.pl