PracaGrupypl.praca.szukanaKonsultant/projektant/administrator sieci, spec. ds Cisco. Lodz lub Warszawa

  • 1. Data: 2002-04-14 22:22:58
    Temat: Konsultant/projektant/administrator sieci, spec. ds Cisco. Lodz lub Warszawa
    Od: "Asceta" <a...@a...tpi.pl>

    Poszukuje pracy jako:
    konsultant/projektant/administrator sieci LAN/MAN/WAN, spec. ds Cisco
    w Lodzi lub Warszawie. Jestem rowniez zainteresowany praca zdalna.

    Od niemal 5 lat pracuje w branzy IT - z czego prawie cztery spedzilem na
    konfiguracji sprzetu Cisco i administracji sieciami TCP/IP (mam CCNA), do
    monitoringu urzadzen sieciowych i sererow wykorzystywalem HP OpenView +
    CiscoWorks 2000 + Resource Manager Essentials, a takze MRTG. Mam duze
    doswiadczenie w zabezpieczaniu sieci (doskonale znam firewalle Cisco PIX,
    systemy IDS-Cisco NetRanger, firewalle oparte na systemach FreeBSD/linux,
    Checkpoint Firewall), bralem udzial w projektach zwiazanych z VoIPem. W
    trakcie pracy zetknalem sie z centralami telefonicznymi (Alcatel 4400 i
    Alcatel 4220), z roznymi systemami operacyjnymi (Windows NT 4.0/2000, SUN
    Solaris 7.0, FreeBSD, Linux, Novell 4.0); konfigurowalem i administrowalem
    wieloma uslugami w oparciu o te systemy (m.in. MS SQL 6.5/7.0, apache, inn,
    squid, ircd).

    Jestem ambitny, zadny wiedzy i nowych doswiadczen. Nie boje sie trudnosci i
    wyzwan, skutecznie realizuje powierzone zadania. Mam wielka odpornosc na
    stres, w najtrudniejszych sytuacjach zachowuje spokoj. Praca jest moja
    pasja.

    Moje CV mozna znalezc na stronie
    http://www.asceta.tpi.pl/cv.html

    Z powazaniem