PracaGrupypl.praca.szukana › Konsultant IT - od zaraz - doświadczenie -WROCŁAW

  • 1. Data: 2005-07-11 17:37:15
    Temat: Konsultant IT - od zaraz - doświadczenie -WROCŁAW
    Od: "Informatyk" <c...@o...pl>

    Doswiadczenie:
    praca w firmie:
    -budowlanej NCC Polska na stanowisku konsultant systemowy
    -informatycznej IST WLKP na stanowsisku informatyk-handlowiec
    -budowlanej BUDIMEX DROMEX SA na konsultant systemowy

    Umiejetności:
    Pracowałem w róznych firmach, zajmowałem sie tam Active Directory, instalacja
    drukarek na serwerze, instalacja nowych sieci komputerowych, pomoc
    użytkownikom, serwisem sprzetu.W firmie były wykorzystywane programy tj. MS
    Office, Lotus, AutoCad, Norma, Scala, Kali, Płatnik, Corel, i wiele
    innych.Sieci były oparte przewaznie na Windows 2000. Prócz tego uczelnia oraz
    akademia Cisco nauczyły mnie konfiguracji routerów Cisco, zakładanie
    okablowania.Prócz tego pare miesięcy przepracowałem jako handlowiec gdzie
    zajmowałem się doradztwem sprzętu oraz sprzedażą.

    Ukonczone kursy:
    -kurs akademi sieci komputerowych cisco pierwszego stopnia(CCNA)
    -jestem instruktorem nauki jazdy na kat B
    -z wykształcenia jestem inżynierem

    Obecnie jestem studentem zaocznym informatyki na Politechnice Poznanskiej
    (jeszcze jeden rok)

    Jesli znajdzie sie jaksi pracodawca ktory bedzie chciał mnie widziec u sebie w
    firmie to prosze o kontakt pod numerem telefonu: 692 409 991
    mail: c...@o...pl