PracaGrupypl.praca.szukanaKonstruktor elektronik, LublinKonstruktor elektronik, Lublin
  • Data: 2004-04-28 16:59:29
    Temat: Konstruktor elektronik, Lublin
    Od: "Karoll" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem konstruktorem elektronikiem o ośmioletnim stażu i aktualnie poszukuję
    jakiejkolwiek pracy w zawodzie. Moje doświadczenie obejmuje m.in.
    konstrukcje urządzeń:
    - wielu odmian wag (sklepowe, przemysłowe, dozowniki),
    - elementów automatyki przemysłowej(m.in. sterowniki),
    - układy telekomunikacyjne,
    - układy pomiarowe z mikrokontrolerami a także wiele innych.

    Najbardziej interesuje mnie praca jako konstruktor możliwa do wykonania w
    domu z okresowymi kontaktami z pracodawcą. Nie wykluczam także innych form
    współpracy.

    Karoll
    email: tymkonto WYTNIJ TO @poczta.onet.pl