PracaGrupypl.praca.szukanaKonstruktor - Designer 3D

  • 1. Data: 2003-07-08 17:55:20
    Temat: Konstruktor - Designer 3D
    Od: "Woj" <w...@h...com>

    Z wykształcenia jestem automatykiem, (Politechnika Śląska AEiI)
    biegła znajomość systemów:
    Unigraphics 16 i troche 17
    ProE 2001i2
    Solidworks 2003
    Inventor
    Autocad2000
    Mechanical
    Troche Catia
    Dobra znajomość konstrukcji form wtryskowych i rozdmuchowych.
    Znajomość układów mechanicznych, hydraulicznych, pneumatyczny i
    elektrycznych.
    Doświadczenie w branży samochodowej, medycznej, narzędziowej.

    Znajomość j. Angielskiego i Hiszpańskiego

    Najchętniej podejmę pracę via internet, lub na umowę zlecenie, w przypadku
    dużej liczby projektów jestem gotów otworzyć działalność aby wystawiać
    rachunki.

    Wojtek Głowacki
    GG 2445373