PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec umowy a skierowanie do szpitala › Koniec umowy a skierowanie do szpitala
    From: "mr. nobody" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Koniec umowy a skierowanie do szpitala
    Date: Wed, 14 Sep 2005 18:37:02 +0200

    Witam.

    Sprawa dotyczy mojej znajomej, która pracowała sobie spokojnie w dość
    dużej firmie. Pracowała, pracowała aż pewnego pięknego letniego dnia
    firma stwierdziła że ma dość współpracy.
    Mojej znajomej umowa wygasła 31 sierpnia.
    Prowadzi działalność gospodarczą.
    Ze względu na narastający ból znajoma udała się do lekarza, który
    stwierdził że konieczna będzie interwencja chirurgiczna i skierował ją
    do szpitala. I teraz nasuwa się następujące pytanie - kto pokrywa koszty
    szpitala? Zakład pracy? Działalność gospodarcza czy może ktoś inny?
    Lekarz wystawił L-4 z datą 13.09.

    Pozdrawiam.

    --
    Kim-Lan nienawidził dyslektyków. Z niewiadomych \\ eml g...@p...fm
    Z niewiadomych przyczyn zawsze im trafiały się do \\ gg# 3403443