PracaGrupypl.praca.szukana › Kobieta z Warszawy poszukuje pracy.

  • 1. Data: 2003-11-30 15:45:39
    Temat: Kobieta z Warszawy poszukuje pracy.
    Od: "Adam665" <a...@w...pl>

    Ogloszenie zamieszczam gdyz chcialbym pomoc Kolezance, ktorej mama stracila
    prace w wyniku reorganizacji przychodni lekarskiej na Woli.
    Ponizej zalaczam cytat z Jej maila.

    "Kochani, ostatnio udało mi się pomóc znaleźć pracę dla zupełnie obcej
    osoby. Wiedziałam, że w firmie koleżanki poszukują pracownika, wysłałam
    maila do znajomych i okazało się, że po przekazaniu go dalej przez Was jeden
    mężczyzna znalazł zatrudnienie w dziale windykacji w firmie kurierskiej.
    Myślę, że to dobra droga poszukiwania pracy, powinniśmy ją rozpowszechniać.
    Strasznie ciężko jest znaleźć pracę kiedy ma się więcej niż 35 lat i zero
    znajomości.
    Może Wam obije się kiedyś o uszy, że ktoś szuka osoby do pracy (moja Mama
    szuka pracy, ma 45 lat i jest osobą z dużym poczuciem humoru, masą
    energii) - chciałaby pracować na przykład w rejestracji medycznej, w biurze,
    gdzie mogłaby załatwiać sprawy na mieście, odbierać telefony, obsługiwać
    komputer i inne sprzęty biurowe, mogłaby być konsultantką telefoniczną. Ma
    wykształcenie średnie, jest osobą ciepłą i bardzo chciałaby pracować z
    ludźmi. Może ważne będzie to, iż w poprzedniej pracy (zlikwidowali jej
    stanowisko rejestratorki medycznej - stąd utrata pracy) w ciągu 11 lat ani
    razu nie była na zwolnieniu lekarskim. Proszę Was o pomoc, przekażcie tego
    maila swoim znajomym. Czasem los uśmiecha się do nas w najmniej spodziewanym
    momencie. Każdy z nas chciałby, aby jego najbliżsi byli szczęsliwi, a nie ma
    nic gorszego jak sytuacja, kiedy człowiek nie mając pracy, czuje się
    niepotrzebny.
    dziękuję Wam z góry za pomoc."

    Szczegolowe CV Aneta moze podeslac mailem jak ktos zyczliwy odezwie sie do
    Niej.
    Jej adres mailowy - A...@r...com.pl

    Z gory serdecznie dziekuje wszystkim ludziom dobrej woli za zyczliwa pomoc.
    Ja ze swej strony rozeslalem prosbe Anety po wszystkich moich znajomych.