PracaGrupypl.praca.szukanaKobieta l.43-Łomianki; PRACA FIZYCZNA

  • 1. Data: 2006-01-16 09:14:05
    Temat: Kobieta l.43-Łomianki; PRACA FIZYCZNA
    Od: "Elżbieta Czubak" <t...@p...onet.pl>

    Czekam na oferty pracy z Łomianek i okolic!!!
    Jestem dyspozycyjna w godzinach od 6.00 do 16.00.
    Jestem osobą pracowitą, bez nałogów, sumienną, radzącą sobie z nowymi
    wyzwaniami. Nie boję się pracy fizycznej!!!
    Najbardziej zainteresowana byłabym pracą np. w firmie kosmetycznej przy produkcji!
    Dla zainteresowanych moją kandydaturą wyślę szczegółowe CV.
    /NIE WCHODZI W RACHUBE ZADNA AKWIZYCJA/

    CZEKAM NA POWAZNE I UCZCIWE OFERTY!!!

    Moj kontakt:
    e...@w...pl