PracaGrupypl.praca.dyskusje › Klęska polskich reform

  • 51. Data: 2007-02-04 09:28:48
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    futszaK napisał(a):

    > pisalem juz gdzies ze zwalanie winy wzrostu cen na posrednikow z ktorych
    > korzystanie nie jest obowiazkowe jest delikatnie mowiac nie na
    > miejscu

    aha, widze że nie wiesz o czym mówisz, to dam se spokój. Szkoda czasu.
    Na następny raz proponuje dowiedzieć na dany temat, przynajmniej
    zapoznać się z minimum a nie opowiadać głupoty.

  • 52. Data: 2007-02-04 09:39:57
    Temat: Re: [OT] Re: Klęska polskich reform
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Piotr Hosowicz [Sun, 04 Feb 2007 08:39:34 +0100]:

    > NTG

    No coś ty? Nie wpadłabym...

    Kira (HINT: w temacie masz [OT]...)

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 53. Data: 2007-02-04 11:18:21
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Piotr Hosowicz [Sat, 03 Feb 2007 16:20:51 +0100]:

    > Ja tak z czystej ciekawości... Dlaczego konflikty może mieć
    > tylko chrześcijańskie sumienie, a reszta sumień już nie?
    >

    > Kira
    Od kiedy chrześcijaństwo ma sumienie????????????????
    Wystarczy spojrzeć na proboszcza, który jeździ Mercem.
    @ndre

  • 54. Data: 2007-02-04 11:27:23
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 04-02-2007 o 12:18:21 @ndre <a...@n...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Od kiedy chrześcijaństwo ma sumienie????????????????
    > Wystarczy spojrzeć na proboszcza, który jeździ Mercem.
    > @ndre

    rozumiem, że ten proboszcz to chrześcijaństwo, tak?
    żałosne

  • 55. Data: 2007-02-04 11:45:55
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_without> napisał w wiadomości

    > rozumiem, że ten proboszcz to chrześcijaństwo, tak?
    > żałosne

    Nie ten proboszcz to symbol.
    Zdejm moherowy beret.
    @ndre

  • 56. Data: 2007-02-04 12:56:24
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 04-02-2007 o 12:45:55 @ndre <a...@n...pl> napisał(a):

    > Nie ten proboszcz to symbol.
    > Zdejm moherowy beret.
    > @ndre

    a jak jakiś Polak jest złodziejem, mordercą, oszustem itd... to znaczy, że
    jest takim symbolem, czyli pewnie skoro jesteś Polakiem to też jestś
    oszustem?
    To rozumowanie jest bardzo nieuczciwe, kościół to kościół i jeśli jest w
    nim jakiś duchowny, który jest nieuczciwy to nie znaczy, że wszyscy tacy
    są.

  • 57. Data: 2007-02-04 14:34:09
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem czy zauważyłeś że są szpitale które nie mają długów, nawet więcej
    > mają nadwyżki. Kolejny przykład to prywatne kliniki współpracujące z
    > NFZtem, też się całkiem dobrze.

    > znam ludzi naprawdę biednych, nie stać i na wile ale ich dzieci nigdy nie
    > były głodne. Ludzi muszą zmienić mentalność a ni tylko wyciągać rękę i
    > narzekać że jest ciężko.

    Mnie nie chodzi o wyciąganie ręki.
    Tylko niech ci debile odczepią się od tych szpitali.
    Jak się cały czas łata dziurę w budżecie naszymi składkami,
    to czego się można spodziewać.
    Jak można zmienić mentalność w kraju w którym,
    kolejne wybory stworzą dylemat:
    który jest mniejszym idiotą?

    Pytanie.
    Jeżeli jedna pizda jest w stanie wydać 11 tyś.zł na poprawienie sobie
    samopoczucia,
    jeżeli jeden chuj jest w stanie wydać 100 tyś zł na rachunek telefoniczny,
    to co nas czeka????????????????????????????????

  • 58. Data: 2007-02-04 14:59:32
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-02-04 01:24:50 +0100, Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> said:

    > Drogi wielbłądzie, rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale sądzę że oprócz
    > marudzenia wypadałoby w pierwszej kolejności dostosować się do
    > panujących warunków, a następnie zacząć coś robić, żeby zastaną
    > sytuację zmienić.
    (...)

    Otóż robię, drogi bremse. W ramach odcinania rządu od dochodów,
    wyjeżdżam a tym samym pozbawiam budżet kwoty w okolicach stu tysięcy
    rocznie. Wiem, że to maleńka kwota, ale ziarnko do ziarnka i za kilka
    lat budżet nie będzie miał czego marnować. A to wymusi reformy i
    naprawę państwa. Voila!

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 59. Data: 2007-02-04 15:03:07
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Mike" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Klęska polskich obywateli.......którzy takie co? toleruj?.
    > Cyt. Mainac Street Preachers:
    > "If you tolerate this your children will be next..."

    Polscy Obywatele stwierdzili, że tego debilizmu już się nie da zmienić.
    A skąd ta emigracja?

    @ndre

  • 60. Data: 2007-02-04 16:17:03
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    http://biznes.interia.pl/news?inf=866528

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".