PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kimball Electronics

  • 1. Data: 2004-05-31 11:11:12
    Temat: Kimball Electronics
    Od: "aha" <a...@h...ah>

    Co tydzień podziwiam to samo ogłoszenie jakoby Kimball Electronics
    Poland szukała pracowników produkcji.
    Niech ktoś mi napiszę o co w tym chodzi, tak długo szukają wyjątkowych
    idealnych kandydatów/tak często zmieniają pracowników/zbierają dane
    osobowe/czy też to inna ściema?

  • 2. Data: 2004-05-31 11:19:02
    Temat: Re: Kimball Electronics
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    Użytkownik "aha" <a...@h...ah> napisał w wiadomości

    wyjaśnienie jest proste wszelkie miejsca poszukiwania pracy i o pracy
    traktują jako formę reklamy że istnieją -w niektórych krajach
    stosowany jest ten numer z podaniem wysokości zarobków co ma swiadczyć
    konkurencji o ich kondycji finansowej albo że są tak nowocześni
    ,nowatorscy i tak dynamiczni .
    zwykły magiel po polsku.

    Lesław

  • 3. Data: 2004-06-01 05:59:11
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Raczej ściema. Mam kolegę, który dostał się tam do pracy. Jego zdaniem
    Kimball tworzy sobie z listów i CV swego rodzaju "bazę danych". Czyli mówiąc
    po naszemu, dają ogłoszenie i zbierają aplikacje, by "ewentualnie" kiedyś
    wykorzystać je w przyszłości. Poza tym mój kumpel pracuje na innym
    stanowisku niż aplikował, ale to już standard.
    Tomi