PracaGrupypl.praca.oferowanaKierownika Działu Transportu / woj. śląskie

  • 1. Data: 2005-11-23 19:05:33
    Temat: Kierownika Działu Transportu / woj. śląskie
    Od: "L.Grant Doradcy Zawodowi" <p...@l...com>

    Do nowoczesnego centrum logistycznego na terenie Śląska zarządzanego
    przez międzynarodową firmę logistyczną poszukujemy doświadczonych i
    zaangażowanych kandydatów/kandydatek na stanowisko:

    Kierownika Działu Transportu
    nr ref.: 60/11/2005

    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
    - właściwe zarządzanie działem transportu;
    - współpraca z przewoźnikami;
    - optymalizacja kosztów transportowych.

    Oczekiwania wobec kandydatów:

    - minimum 4 letnie doświadczenie w dziale transportu w tym minimum 2
    letnie doświadczenie w zarządzaniu tym działem;
    - doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu budżetem;
    - znajomość zagadnień transportowych i rynku transportowego;
    - znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
    umiejętność podejmowania trafnych i szybkich decyzji;
    - wytrwałość i konsekwencja w działaniu;
    - umiejętność analitycznego myślenia;
    - wysoki poziom kompetencji w zakresie organizowania; kierowania oraz
    kontroli pracy dużej grupy osób;
    - silna motywacja do pracy; zaangażowanie oraz dbałość o jakość
    realizowanych zadań;
    - odporność na stres.

    Nasz klient oferuje:
    - rozwój zawodowy w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    - szkolenia,
    - atrakcyjne warunki zatrudnienia.
    - umowę o pracę

    Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV i listu
    motywacyjnego (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych) na adres
    e-mail: p...@l...com. W temacie wiadomości prosimy podać numer
    referencyjny oferty (60/11/2005).