PracaGrupypl.praca.szukanaKierownik,specjalista,manager

  • 1. Data: 2002-05-22 09:26:23
    Temat: Kierownik,specjalista,manager
    Od: b...@s...com.pl

    Chętnie podejmę ciekawą i satysfakcjonującą pracę. Jestem studentem ekonomiki i
    informatyki.
    Aktualnie zajmuję stanowisko kierownika salonu sprzedaży w firmie multimedialnej
    zajmującej się systemami do edycji video i komputerami. Posiadam szeroką wiedzę z
    zakresu fotografii , multimediów , komputerów,
    technik cyfrowej obróbki zdjęć i zarządzania niewielką firmą komputerową. Relacje ze
    współpracownikami zawsze na wysokim poziomie co przekłada się na dobre wyniki w
    firmie. Bardzo dobrze daję sobie radę na
    samodzielnych stanowiskach jak również pracując w grupie. Od 1996 roku odbyłem wiele
    praktyk w renomowanych firmach i w największych dziennikach w Warszawie. Kreatywny ,
    dyspozycyjny, asertywny , pracowity to cechy pasujące do mnie. Chętnie wykorzystam
    swe umiejętności pracując z najlepszymi firmami na polskim rynku. Nigdy się nie
    spóźniam. Maciej Paruzel tel 0-602-719-812 e-mail b...@s...com.pl

    0-602-719-812
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie