PracaGrupypl.praca.szukanaKierownik projektów/Projektant/Programista (PHP, Perl, VB, SQL), Warszawa

  • 1. Data: 2005-10-02 18:53:37
    Temat: Kierownik projektów/Projektant/Programista (PHP, Perl, VB, SQL), Warszawa
    Od: "Informatyk" <i...@p...onet.pl>

    Szukam interesującej, pełnej ciekawych wyzwań i dobrze płatnej pracy jako:
    - kierownik projektów,
    - koordynator działu IT,
    - projektant-programista,
    - administrator.

    Obecnie pracuję jako kierownik działu IT.

    Mam doświadczenie w zarządzaniu projektami i zespołami IT, budżetowaniu i
    planowaniu pracy zespołu.

    Jako programista pracuję zwykle w następujących technologiach: PHP, Perl,
    bash, C/C++, Visual Basic, VBS, MSSQL, MySQL.
    Znam również inne (Java, DB2, assemblery: Microchip PIC, 8051, 8086 i inne),
    lecz rzadziej ich używam.

    Ponadto administruję systemami opartymi na Linux Redhat/Debian i Windows
    2000/XP, również zdalnie.

    Jestem wszechstronny, ale interesują mnie zwłaszcza projekty związane z
    rynkiem mediów, telekomunikacją i finansami (mam wyższe wykształcenie z
    pogranicza ekonomii i informatyki).

    W ostatnich 5 latach stworzyłem m.in:
    - system obsługi CALLCENTER (CRM),
    - system kalkulacji prowizji i opłat (wielki polski bank),
    - system EDI do ewidencji wniosków aplikacyjnych ZPORR (jeden z Urzędów
    Marszałkowskich)
    - system automatycznego rozliczania usług cash-processingowych (spółka-córka
    wielkiego polskiego banku)
    - biblioteki funkcji konkursów (wielki polski portal)

    Mam 16 lat doświadczenia w projektowaniu i implementacji (a mam 33 lata).

    Moje rozwiązania są zoptymalizowane, skalowalne i rozwojowe (wszystkie z w/w
    projektów wciąż wydajnie pracują).

    Pracowałem m.in.:
    - 2.5 roku w jednym z największych polskich portali internetowych (projektant-
    programista)
    - 1.5 roku w spółce-córce banku (projektant-programista)
    - 2 lata w firmie telekomunikacyjnej (projektant-programista, szef działu IT),
    - 3 lata w firmie elektronicznej (projektant-programista-konstruktor).

    W przypadku zainteresowania, proszę o kontakt e-mail: i...@p...onet.pl