PracaGrupypl.praca.oferowanaKierownik Zespołu Java /praca stała/ Warszawa

  • 1. Data: 2008-07-08 12:30:18
    Temat: Kierownik Zespołu Java /praca stała/ Warszawa
    Od: extemplo <c...@e...com.pl>

    EXTEMPLO Personnel Solutions dla swojego Klienta, międzynarodowej
    firmy zajmującej się projektowaniem rozwiązań informatycznych
    optymalizującego procesy biznesowe, poszukuje do pracy w Warszawie
    osób na stanowisko:

    Kierownik Zespołu Java

    Opis stanowiska:
    Kierowanie zespołem projektowym Java
    Koordynacja procesów projektowania i rozwoju aplikacji

    Wymagania
    Wykształcenie wyższe informatyczne.
    Doświadczenia w kierowaniu zespołem IT
    Bardzo dobra organizacja pracy.
    Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    Biegła umiejętność programowania w języku Java.
    Doświadczenie w projektowaniu aplikacji w środowisku Java (JDK)
    Mile widziane:
    Doświadczenie w pracy przy międzynarodowych projektach
    Oferta:
    Nieformalna i przyjazna atmosfera prac.
    Elastyczny czas pracy.
    Interesująca praca przy międzynarodowych projektach.
    Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
    Konkurencyjne wynagrodzenie.
    Opieka medyczna

    Praca w stabilnej, innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    w nowoczesnej branży.

    Aplikację proszę przesyłać na adres: c...@e...com.pl
    Zapraszamy doi odwiedzenia naszej strony: www.extemplo.com.pl

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wraz z dołączona
    klauzulą:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych
    osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)".