eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKierownik Sklepu / WarszawaKierownik Sklepu / Warszawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: "Lidka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Kierownik Sklepu / Warszawa
    Date: Fri, 17 Oct 2003 10:06:34 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <bmmul1$8dt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1066385194 16587 10.201.6.118 (17 Oct 2003 10:06:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Oct 2003 10:06:34 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Thu, 16 Oct 2003 22:24:47 +0200
    X-Original-NNTP-Posting-Host: pb52.ciechanow.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Original-X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1066335719 8637 213.77.203.52 (16 Oct 2003
    20:21:59 GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Oct 2003 20:21:59 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#hell.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.08.27
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:39749
    [ ukryj nagłówki ]

    Zagraniczna firma posiadająca sieć sklepów z luksusowymi artykułami
    gospodarstwa domowego oraz dekoracyjnymi, poszukuje pracownika do nowego
    sklepu w Warszawie, na stanowisko - KIEROWNIK SKLEPU.

    Zakres obowiązków:
    - zarządzanie personelem
    - odpowiedzialność za finansowe aspekty kierownia sklepem
    - nadzór nad jakością obsługi klienta.

    Wymagania:
    - doświadczenie w zakresie obsługi klienta oraz w pracy z zespołem
    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    - talent organizacyjny
    - umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
    - odpowiedzialność
    - komunikatywność

    Osoby, które spełniają powyższe wymagania, prosimy o przesłanie CV oraz
    listu motywacyjnego wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych
    osobowych na e-mail: p...@s...pl.

    Lidia Kowalska



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1