PracaGrupypl.praca.oferowana › Kierownik Oddziału LUBLIN

  • 1. Data: 2010-07-22 10:55:44
    Temat: Kierownik Oddziału LUBLIN
    Od: 3e Software House & Interactive Agency <p...@3...pl>

    Kierownik Oddziału / Kierownik IT
    Firma &#8222;3e Software House & Interactive Agency&#8221; poszukuje Kierownika
    nowego oddziału.

    Zakres obowiązków:
    - kierowanie projektami
    - koordynacja projektów:
    - strony internetowe i portale tematyczne oparte o CMS,
    - aplikacje webowe i bazodanowe,
    - marketing webowy (banery, mailingi, stała obsługa etc);
    - kierowanie zespołem projektowym ok. 4-6 osób (architekci, programiści,
    testerzy),
    - przygotowywanie ofert, budżetowanie oraz wstępne zbieranie wymagań,
    - utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
    - prowadzenie prezentacji i pokazów;
    - kierowanie oddziałem:
    - ewaluacja i rekrutacja pracowników oddziału,
    - organizacja i bieżące zarządzanie oddziałem (biuro, procedury),
    - przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu;

    Wymagania:
    - wykształcenie wyższe informatyczne, managerskie lub pokrewne,
    - doświadczenie z zarządzaniu zespołem w projektach
    - informatycznych/webowych (min. 1 rok),
    - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu pozwalającym
    komunikację,
    - wiedza z zakresu prowadzenia projektów informatycznych według
    popularnych metodyk,
    - ogólna wiedza z zakresu budowy systemów IT oraz cyklu życia projektu
    informatycznego,
    - dobra wiedza dotycząca realizacji projektów webowych (trendy,
    technologie, usability) oraz umiejętność szacowania czasu potrzebnego na
    wykonywanie elementów serwisów www (cięcie szablonów, całe strony,
    galerie, fora, itp.)
    - samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność.

    Oferujemy
    - pracę na pełen etat na umowę o pracę,
    - pracę na miejscu w biurze oddziału,
    - pakiet socjalny oraz szkolenia.

    Zgłoszenia zawierające CV oraz list motywacyjny potwierdzający
    spełnianie wymagań prosimy kierować na adres p...@3...pl
    Prosimy dołączyć klauzule o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z
    Ustawa z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U.133 poz.883).