-
1. Data: 2003-05-09 19:49:13
Temat: Kierownik Call Center (Warszawa)
Od: "Bigram media" <m...@b...pl>
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w zakresie sprzedaży
bezpośredniej, poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
Kierownik Call Center
Nr ref.: AM/CC/05
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za koordynację pracy wieloosobowego
zespołu Centrum Obsługi Klienta, w tym za:
rekrutację pracowników, ich szkolenie i rozwój
bieżącą i długoterminową organizację pracy
doskonalenie istniejących oraz wdrażanie nowych procedur obsługi klienta
kontrolę jakości pracy
Od kandydatów oczekujemy:
doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z koordynacją pracy zespołu
call center, sukcesów w zarządzaniu,
wykształcenia wyższego,
wysoko rozwiniętych umiejętności wyznaczania priorytetów oraz dobrej organizacji
pracy,
znajomość narzędzi pozwalających na skuteczne motywowanie zespołu,
zdolności analitycznych oraz odporności na stres.
Wybranej osobie nasz Klient oferuje pracę w dynamicznie rozwijającej się
organizacji i atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Bardzo prosimy o przesłanie życiorysu i listu motywacyjnego, z zaznaczeniem
numeru referencyjnego oraz lokalizacji, na adres:
BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
tel.: (+48 22) 646-94-94, fax:(+48 22) 848-70-30
e-mail: b...@b...pl
Gwarantujemy Państwu całkowitą dyskrecję.
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)"
Odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.
--
Inne oferty: www.bigram.pl
Wiadomość wygenerowana automatycznie.