PracaGrupypl.praca.szukanaKierownik Apteki

  • 1. Data: 2004-06-09 04:45:40
    Temat: Kierownik Apteki
    Od: "Marcin W. Gałek" <a...@o...pl>

    Podejmę się kierownictwa apteki w Łodzi lub w województwie łódzkim.
    12 lat stażu pracy w tym 3 lata stażu kierowniczego.
    Bardzo dobra znajomość programu KAMSOFT.

    Osiągnięcia zawodowe:
    I* specjalizacji, certyfikaty szkoleń, nienaganna opinia, referencje.
    Przez ponad dwa lata prowadziłem internetową stronę apteki
    i efektywnie nawiązywałem i podtrzymywałem kontakt z pacjentami.
    Jestem certyfikowanym absolwentem drogiego i elitarnego szkolenia z
    profesjonalnych procedur obsługi kluczowych klientów, w które sam
    zainwestowałem.

    Zadzwoń już teraz!
    +48 880 338 681
    +48 (42) 654 48 94 (po 21.00)

    Dodatkowy kontakt via internet:
    Gadu-Gadu: 1264114

    moje motto to: Wiedza - Doświadczenie - Efektywność - Profesjonalizm