PracaGrupypl.praca.szukanaKierownik,28,średnie,komp,sam,internet Wawa

  • 1. Data: 2003-05-22 09:36:21
    Temat: Kierownik,28,średnie,komp,sam,internet Wawa
    Od: x...@w...pl

    Doświadczenie na stanowisku kierowniczym (3 lata w Agencji Pracy Czasowej i
    Doradztwa Personalnego - realizacja wielu zleceń od klientów firmy - meilingi,
    sprzedaż wysyłkowa, operacje na systemie komputerowym, raportowanie,
    rozliczanie czasu pracy itp itd) w dużej firmie, własna działalność
    gospodarcza (w zakresie praca czasowa) - z możliwością wystawiania faktury vat
    za moja pracę.
    Biegła obsługa sprzętu komputerowego i programów (Office _access, excel, word-
    Grafika CorelDraw - wszystkie wersje, tworzenie stron www - ostatni przykład
    www.worktemps.pl, itp.) Do dyspozycji w pracy nowy samochód Octavia oraz
    internet 24h w domu.
    Zainteresowania - nurkowanie, komputery.
    Szukam ciekawej pracy w Warszawie lub najbliższej okolicy. Najchętniej na
    stanowisku kierowniczym bądź podobnym, samodzielnym z możliwością wykazania
    się. Nie interesują mnie oferty handlowca akwizytora bądź podobne.
    CV na życzenie
    Dziękuję
    Artur

  • 2. Data: 2003-05-22 13:40:47