PracaGrupypl.praca.oferowanaKierowca ciezarowki poszukiwanyKierowca ciezarowki poszukiwany
    From: "Christoph" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Kierowca ciezarowki poszukiwany
    Date: Mon, 16 May 2011 14:39:35 +0200 (CEST)
    FREEMAIL_FROM=0.001, SPF_HELO_PASS=-0.001,
    SPF_SOFTFAIL=0.665, STOX_REPLY_TYPE=0.439,
    STOX_REPLY_TYPE_WITHOUT_QUOTES=1.757 autolearn=disabled
    version=3.3.1 * 0.4 STOX_REPLY_TYPE STOX_REPLY_TYPE *
    0.0 FREEMAIL_FROM Sender email is freemail
    (krzych3333[at]interia.pl) * -0.0 SPF_HELO_PASS SPF:
    HELO matches SPF record * 0.7 SPF_SOFTFAIL SPF: sender
    does not match SPF record (softfail) * 0.8 BAYES_50
    BODY: Bayes spam probability is 40 to 60% * [score:
    0.4856] * 1.8 STOX_REPLY_TYPE_WITHOUT_QUOTES
    STOX_REPLY_TYPE_WITHOUT_QUOTES

    Witam
    Pracodawca niemiecki poszukaje kierowce z prawojazdy na ciezarowke ,obok
    Hamburga,jezdzenie na miejscu,200 godzin tygodniowo,okolo 1700 EUR brutto,byc
    moze troche wiecej a wiec standart w Niemczech
    nie jest potrzebna zbyt wielka znajomosc bo czynnosci sie powtarzaja
    Jest tro firma produkujaca salatki dla duzych sieci sklepow
    Pracodawca zwrocil sie do mnie dzis, bo w sobote robilem u niego wyjatkowo
    jeden kurs .
    Kto mialby chec niech pisze do mnie
    Pracodawca jak i firma na moje oko ok,mozna sobie robic perspektywiczne
    plany jesli jest sie solidnym
    Mieszkanie zalatwic podejrzewam nie bedzie problemu
    Jest to mala miejscowosc 30 km od Hamburga