PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaKielce => PHP/Magento Developer <=

  • 1. Data: 2017-06-03 09:15:02
    Temat: Kielce => PHP/Magento Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, firmy holenderskiej, który oferuje pomoc w
    cyfrowej przemianie usług i produktów, dla swoich klientów do
    rozwoju i wytwarzania oprogramowania, BI, analizy architektury,
    testów i utrzymania, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** PHP/Magento Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Rozpoznanie problemów technicznych występujących w produkcie i
    proponowanie celów.
    * Prace nad tworzeniem, rozwojem I wsparciem produktu.
    * Odpowiedzialność za powierzoną pracę zespołu.
    * Zarządzanie jakością wyprodukowanego kodu.
    * Wsparcie Project Managerów przy wycenie czasowej nowych
    funkcjonalności.
    * Tworzenie dokumentacji projektowej dla Klienta I programistów
    * Utrzymanie prac na środowisku testowym I produkcyjnym.
    * Udział w codziennych Daily Scrumach.
    * Zapewnienie odpowiedniego przebiegu prac związanych z realizacją
    projektu oraz budżetu.
    * Przeprowadzanie testów wytworzonych funkcjonalności.
    * Raportowanie powierzonych prac, etapów oraz problemów w projekcie
    * Wsparcie techniczne Klienta.
    * Możliwość cyklicznych wyjazdów do Holandii w ramach
    realizowanego projektu.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Przynajmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji projektów
    opartych o technologie PHP i Magento.
    * Doświadczenie w tworzeniu projektów Magento zintegrowanych z
    systemami korporacyjnymi.
    * Znajomość technologii: PHP Frameworks, Angular JS, Angular 2.0,
    Swagger, Docker, XML, JSON, HTML5, CSS, Javascript, JQuery, MySQL,
    MongoDB, Node.JS.
    * Doświadczenie w pracy w metodologii Agile oraz Kanban.
    * Umiejętność efektywnego komunikowania w języku Angielskim.
    * Zdolność do samodzielnego realizowania poszczególnych etapów
    projektów.
    * Zdolność do pracy w środowisku międzynarodowym.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość dodatkowych technologii

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o rozliczenie B2B lub Umowę o
    pracę.
    * Możliwość pracy: cześć zdalnie, część w biurze.
    * Wsparcie techniczne i biznesowe.
    * Możliwość zdobycia doświadczenia w realizacji projektów
    międzynarodowych
    * Rozwój osobisty w postaci nauki język angielskiego oraz zdobywaniu
    odpowiednich certyfikacji
    * Wyjazdy służbowe

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>