PracaGrupypl.praca.oferowanaKey Account Manager - Warszawa

  • 1. Data: 2002-04-10 16:51:30
    Temat: Key Account Manager - Warszawa
    Od: "Kopernik.pl S.A." <t...@k...pl>

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wszystkie
    działania działu Sprzedaży i Marketingu, łącznie z bezpośrednią
    odpowiedzialnością za pracę około 10 osobowej grupy. Do obowiązków
    zatrudnionej osoby będzie należało zarządzanie wszystkimi aspektami
    strategii biznesu, uruchomienia sprzedaży oraz realizowanie celów
    handlowych.

    Wymagania:
    a.. wykształcenie wyższe
    b.. 4,5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami w branży high-tech
    c.. umiejętność kierowania dużym zespołem ludzkim
    d.. umiejętność budowania i realizacji strategii marketingowej
    e.. ponadprzeciętna znajomość nowych mediów
    f.. kreatywna i dynamiczna osobowość
    g.. doskonała znajomość jęz. angielskiego
    Zakres obowiązków:
    a.. nadzór nad katalogami i serwisami,
    b.. zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za zawartość strony
    c.. kreowanie i realizacja strategii marketingowej
    d.. tworzenie planu sprzedaży i nadzór nad jego realizacją
    e.. koordynacja pracy wszystkich podległych działów
    f.. ścisła współpraca z Zarządem Spółki w zakresie koncepcji rozwoju
    Kopernik.pl
    Prosimy o przesyłanie Państwa aplikacji, zawierających list motywacyjny,
    życiorys oraz referencje drogą elektroniczną na adres
    r...@k...pl, z zaznaczeniem w temacie, której oferty dotyczy.