PracaGrupypl.praca.szukana › Kelner - poszukuje pracy

  • 1. Data: 2002-09-02 11:09:50
    Temat: Kelner - poszukuje pracy
    Od: "PHU \"TEMPO\"" <t...@p...org>

    Nazywam się Tomasz lat 19

    Posiadam dyplom ukończenia szkoły i zaświadczenie o odbytej trzyletniej
    praktyce zawodowej
    w Hotelu "JAN III SOBIESKI " któą ukończyłem z oceną dobrą.
    W czasie praktyk obsługiwałem bankiety, cateringi, pikniki, wesela i
    przyjęcia okolicznościowe.
    W okresie wakacji przebywałem dwa tygodnie na praktyce w Chorwacji - obsługa
    polskiego konsumenta w restauracji Hotelu SUNCE - Neum Bośnia i Hercegovina.
    3-letnia praktyka zawodowa przy obsłudze bankietow, picników, wesel i
    cateringów - praca na umowę zlecenia z firmą " CONSULTUS" w Warszawie

    Obecnie jetem zainteresowany podjęciem pracy w na terenie Warszawy lub
    najbliższych okolic.

    Od 20.09.2002 podjąłem naukę w Technikum Zaocznym Przetwórstwa Spożywczego w
    Warszawie na ul. Komorskiej o kierunku Turystyka - Hotelarstwo.

    Dziękuję za zainteresowaniem się moją ofertą podjęcia pracy w Państwa firmie
    Telefon kontaktowy 0 504 100 083 e - mail t...@p...org