PracaGrupypl.praca.szukana › Kazda praca... byle szybko

  • 1. Data: 2003-02-15 17:06:21
    Temat: Kazda praca... byle szybko
    Od: j...@o...pl

    Jestem mloda studentka informatyki studiow zaocznych w Kielcach. Posiadam stale
    dostep do internetu, wiele umiejetnosci. Interesuje mnie kazda, doslownie kazda
    praca, byle szybko i z widocznymi efektami. Zalezy mi na czasie, poniewaz
    stracilam zrodlo dochodow i co za tym idzie... strace rowniez mozliwosc nauki:(
    Moge tworzyc strony www, przepisywac i formatowac prace, obslugowac klientow,
    sprzedawac, sprzatac, gotowac... Prosze o pomoc i powazne traktowanie oferty.

  • 2. Data: 2003-02-15 23:38:31
    Temat: Re: Kazda praca... byle szybko
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    klientow,
    > sprzedawac, sprzatac, gotowac... Prosze o pomoc i powazne traktowanie oferty.

    Ubezpieczenia też Cię interesują, znam kogoś kto może Ci pomóc w tym temacie,
    jeśli chodzi o tą branże...

  • 3. Data: 2003-02-17 00:05:14
    Od: "RS" <r...@w...pl>

    > Interesuje mnie kazda, doslownie
    > kazda
    > praca

    Mogę zaoferować sprzedaż preparatu ziołowego "Alveo" od zaraz.
    0 nakładów+Twoja praca=Twój zysk
    Także bezpłatne szkolenie.
    Kontakt przez
    http://republika.pl/twojepieniadze