PracaGrupypl.praca.szukana › Katowice- student

  • 1. Data: 2005-02-23 14:02:14
    Temat: Katowice- student
    Od: "bullet_biter" <k...@i...pl>

    Jestem studentem drugiego roku chemii mieszkającym w Katowicach (blisko
    centrum).
    Najchętniej podejmę pracę w pełnym wymiarze czasowym, choć jestem otwarty na
    różne propozycje.
    Dosyć dobrze znam rynek sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Nie
    ukrywam, że
    jestem pasjonatem informatyki, dlatego praca związana z branżą informatyczną
    byłaby dla mnie wielką przyjemnością. Jest to na pewno materia, w obrębie
    której czuję się najpewniej.
    Cechuje mnie zdolność do samodzielnej i intensywnej pracy, często
    zawziętość.
    Bardzo płynnie posługuję się językiem angielskim.
    Ważne jest dla mnie głównie zdobycie doświadczenia zawodowego, dlatego nie
    mam dużych wymagań płacowych, jednakże chciałbym, aby praca umożliwiła mi
    pewien poziom somodzielności
    finansowej.
    Obecnie jestem na urlopie dziekańskim (do października, później studia
    zaoczne).
    Kontakt- 696 07 3363