PracaGrupypl.praca.szukanaKatowice, marketing

  • 1. Data: 2004-03-14 19:14:28
    Temat: Katowice, marketing
    Od: "ania" <a...@p...fm>

    Posiadam kilkuletnie doświadczenie zdobyte w pracy w przedsiębiorstwie
    informatycznym i usługowym (konsulting oraz agencja BTL). Moje obowiązki
    obejmują obsługę klienta indywidualnego i dużych kontraktów, organizację
    promocji, targów, szkoleń i konferencji.
    Jestem osobą sumienną, zorganizowaną i odpowiedzialną za realizację
    powierzonych zadań. Lubię rozmawiać z ludźmi i nawiązywać nowe kontakty.
    Dużą satysfakcję sprawia mi udział w dynamicznych przedsięwzięciach, gdzie
    mogę realizować nawet najbardziej nowatorskie pomysły.

    Kontakt: a...@p...fm