PracaGrupypl.praca.szukana › Katowice i okolica - Pracownik biurowy

  • 1. Data: 2005-08-10 11:07:03
    Temat: Katowice i okolica - Pracownik biurowy
    Od: "Avialle" <a...@w...pl>

    Szanowny Pracodawco,

    mam 25 lat i wykształcenie wyższe w specjalności Biznes Elektroniczny.
    Poszukuję pracy biurowej, bądź jako przedstawiciel handlowy na terenie
    miasta Katowice, bądź Tarnowskie Góry, która zapewni mi stabilność finansową
    i da przyjemność z dobrze wykonanych obowiązków. Bardzo ważna jest dla mnie
    atmosfera w miejscu pracy, a także rola pracodawcy jako autorytetu będącego
    wzorem dla pracowników.

    Moje umiejętności to:
    - ukończone studia licencjackie - kierunek Zarządzanie i Marketing
    - bardzo dobra znajomość komputera w tym MS Office, a także rozwiązywanie
    sytuacji kryzysowych, podstawy języka PHP i ASP, HTML, SQL.
    - doświadczenie w handlu bezpośrednim
    - doświadczenie w prowadzeniu studia solaryjnego (zamówienia, księgowość,
    reklama i promocja)
    - doświadczenie w marketingu, kontaktach z klientem biznesowym,prowadzeniu
    rozmów handlowych, a także korespondencji biznesowej
    - doświadczenie na stanowisku asystentki prezesa
    - prawo jazdy kategorii B

    Cv i list motywacyjny na życzenie
    Kontakt ze względu na to, iż obecnie pracuję i chcę zmienić miejsce
    zatrudnienia, najlepiej elektroniczny.

    Anna Madziarska

    Tel. 0 508 737 319
    e-mail: a...@g...com