PracaGrupypl.praca.szukanaKatowice/Kierownik Oddziału

  • 1. Data: 2008-07-29 07:55:19
    Temat: Katowice/Kierownik Oddziału
    Od: " KM Service" <k...@g...pl>

    Firma o ugruntowanej pozycji na rynku w branży elektronicznych systemów
    zabezpieczeń poszukuje pracownika na stanowisko Kierownika Oddziału

    Wymagamy:

    - znajomości obsługi komputera
    - umiejętności pracy w zespole i kierowania zespołem
    - kreatywność i samodzielność w realizacji wyznaczonych celów firmy
    - sumienności i odpowiedzialności
    - mile widziane wykształcenie o profilu elektronicznym, elektrycznym
    - Prawo jazdy kat. B

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji drogą elektroniczną
    wyłącznie na adres e-mail p...@k...pl.

    Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami i
    niezwracamy nadesłanych dokumentów.

    Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
    moich danych osobowych zawartych o ofercie pracy i na wykorzystanie ich w
    procesie rekrutacji prowadzonym przez KM SERVICE Sp. z o.o. z siedzibą w
    Poznaniu. Oświadczam, że jestem świadomy(a) przysługującego mi prawa do
    poprawiania i dostępu do moich danych osobowych, a także dobrowolności ich
    podania".